یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب تهران به زودی از طریق شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران اعلام خواهد گردید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سینماپرس: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به امید خدا نمایشگاه کتاب تهران قطعا امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد و ما هم در وزارتخانه مقدمات این برگزاری را فراهم کرده ایم.

به گزارش سینماپرس، همایون امیرزاده در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین اخبار مبنی بر برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: به امید خدا این نمایشگاه قطعا امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد و ما هم در وزارتخانه مقدمات این برگزاری را فراهم کرده‌ایم، طبیعتا این نوع از برگزاری نیازمند برنامه ریزی مدون و اصولی است، اما در اینکه این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود شکی نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران نهاد اجرایی و مربوطه به برگزاری این رویداد بزرگی ادبی و فرهنگی است، به طور قطع اخبار تازه مبنی بر برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب تهران به زودی از طریق این شورا اعلام خواهد گردید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره روند بازگشایی سینما و تئاتر اظهار کرد: سینما و تئاتر همچون سایر مشاغلی که در رده‌های اعلام شده واقع شده اند می‌توانند از بیستم آبان ماه تا ساعت ۱۸ به کارشان ادامه دهند. بدون شک بیماری کرونا مشکلی جدی است و سینما و تئاتر هم باید تابع تصمیماتی باشند که در این خصوص و برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا گرفته می‌شود.

وی تعطیلی و بازگشایی سینما و تئاتر طی ماه گذشته را زیر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام و تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تماما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و هست، این وزارتخانه به تمامی پروتکل‌ها و اطلاعیه‌های صادر شده از سوی این ستاد عمل خواهد کرد.

امیرزاده در همین رابطه خاطرنشان کرد: چگونگی تعطیلی سینما و تئاتر و یا نحوه بازگشایی تازه آن تماما براساس همین پروتکل‌های تازه لحاظ شده و وزارت ارشاد تنها به انجام دستوران این ستاد پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.